Bosch WAS32495NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 45 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAS32495NL op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

dhr. de Jonge 13-12-2014
Geschreven voor: Bosch WAS32495NL

Apparaat ziet er geavanceerd uit en doet z'n werk in alle rust. Het wasprogramma is zeer uitgebreid, helemaal in vergelijking met ons afgevoerde gedateerde apparaat.
De was komt er tot nu toe perfect schoon uit.
Het design is prachtig en dat in combinatie met het digitale gebruiksgemak en de stilte tijdens het centrifugeren maakt het tot een ideale wasmachine.
Bovendien is de garantieperiode 8 jaar!!! Goede keus!

Leo van den Berg 01-12-2014
Geschreven voor: Bosch WAS32495NL

Is het 2e wasmachine van Bosch en waren zeer tevreden over de eerste .Die nieuwe is nog zuiniger wast super en heeft een mooie uitstraling. Bovendien is het nog een super stil machine.

Middelkoopbruintje 19-11-2014
Geschreven voor: Bosch WAS32495NL

Zeer stil en gebruiksvriendelijk, goede wasresultaten. Ruime trommel, prettig dat er verlichting in zit.

loontje02 17-11-2014
Geschreven voor: Bosch WAS32495NL

super mooie machine en makkelijk in gebruik.
en de was wordt weer lekker schoon. omdat omdat onze ander machine het begeven had.
en een goede serves van ep mulder 100 punten

Gerola 11-11-2014
Geschreven voor: Bosch WAS32495NL

echt een top wasmachine, veel functies, waaronder voor mij heel belangrijk, korte programma's! tevens is hij ook heel gebruiksvriendelijk! dus zeer zeker een aanrader!

lummetje 05-10-2014
Geschreven voor: Bosch WAS32495NL

Ten eerste was de service super de lux,om na werktijd mij te komen helpen.Had binnen 15 uur de wasmachine in huis en dat op zaterdag.Prima dealer.
Gelijk begonnen met wassen en bijna alle programma`s gedraaid.
Kleding,beddengoed,vitrage en fijngoed kwam superschoon uit machine.Ook het bijvullen als je wat vergeten bent vindt ik zeer prettig.

vlieg1972 18-07-2014
Geschreven voor: Bosch WAS32495NL

Mijn was is prima schoon, ruikt lekker, maar ik vind dat het er soms wel erg gekreukt uitkomt. Dit is nog even zoeken naar de juiste instellingen/ afstellingen. Maar de grote van de trommel en was keuze programma's TOP

bikkel2009 13-07-2014
Geschreven voor: Bosch WAS32495NL

geweldig apparaat wast perfect en hij is zeer gebruiksvriendelijk in combinatie met de droger werkt hij heerlijk

Ingriddb 13-07-2014
Geschreven voor: Bosch WAS32495NL

hoeveel kan er nou beter aan een wasmachine... dacht ik. Veel: stiller, resttijd indicator, uitgestelde starttijd, goede vulopening, een rotpiepje, dat je uit kunt zetten ;), keuzes, maar het hoeft niet. Gecombineerd met wat we gewend waren: goede schone was. Een man kan de was doen....

Dina56 12-07-2014
Geschreven voor: Bosch WAS32495NL

Prima wasmachine. Na onze vorige een verademing wat het geluid betreft.
Ondanks onze aanvankelijke bezwaren tegen de 9 kg trommel een geweldige machine.

pvi25 10-07-2014
Geschreven voor: Bosch WAS32495NL

Stille wasmachine. Wast goed schoon. Tiptoetsen wat minder gebruiksvriendelijk. Geen 50 graden en 1400 toeren mogelijk.

eb77 09-07-2014
Geschreven voor: Bosch WAS32495NL

Duidelijke handleiding,eenvoudig in gebruik, schone was en centrifugeert goed. Tevreden over deze aankoop.

Herbert1981 07-07-2014
Geschreven voor: Bosch WAS32495NL

Handige opties, goed licht in de machine, maakt weinig geluid en blijft goed stil staan, ook al zit hij aan het max gewicht op 1600 toeren.

Rene Senden 05-07-2014
Geschreven voor: Bosch WAS32495NL

het apparaat iszeer stil, tevens makkelijk in gebruik
ruime trommel, en energie zuinig, en tot nu toe schone was

lieuwe wiebe 05-07-2014
Geschreven voor: Bosch WAS32495NL

een super gestroomlijnde machiene die duurzaamheid overtreft d.m.v laag stroomgebruik en waterverbruik een grote trommel en de diverse programmas tot ma liefst 9kg. Deze machiene laat de conculega s ver achter zich dus de keuze was snel gemaakt

M Derksen 03-07-2014
Geschreven voor: Bosch WAS32495NL

Sinds een paar dagen de trotse eigenaresse van deze fantastische machine. Het heeft alle programma's die een gezin nodig heeft, kan tot wel 9 kilo, is heerlijk stil en de was komt er véél droger uit dan uit mijn vorige machine. Wat een luxe! Geen idee of de machine duurzaam is maar daar gaan we zeker van uit.

JorisJanny 02-07-2014
Geschreven voor: Bosch WAS32495NL

Mooie wasmachine waar ook grote stukken wasgoed in kunnen en daarbij een goed resultaat laten zien. Ik heb hem nu ruim 6 weken en ben zeer tevreden.

Wil Verkerk 02-07-2014
Geschreven voor: Bosch WAS32495NL

Geweldige wasautomaat: je hoort 'm niet terwijl hij werkt. Fijn vulgewicht en plenty mogelijkheden voor snelle en eco-wasjes.

antoon1964 02-07-2014
Geschreven voor: Bosch WAS32495NL

Zeer gebruiksvriendelijk , geruisloos en duurzaam apparaat. Wasresultaat is prima. Vulopening 9 kg en 1600 toeren bevalt me zeer goed

Van Rees 01-07-2014
Geschreven voor: Bosch WAS32495NL

Een stille machine met veel mogelijkheden. De grote trommelinhoud is erg makkelijk. De bediening vraagt een beetje gewenning, maar went snel.

Jo Beekhagen 30-06-2014
Geschreven voor: Bosch WAS32495NL

Fan van Bosch apparaten. Kwaliteit voor een mooie prijs. Na bijna 2 maanden gebruik dik tevreden. Duidelijk en makkelijk te bedienen. Wat je ook wilt wassen,spoelen of alleen centrifugeren, kort of lang, mogelijkheden genoeg. Het juiste apparaat aangeboden na mijn wensen kenbaar te hebben gemaakt.

Henk van Marwijk 29-06-2014
Geschreven voor: Bosch WAS32495NL

Ben Superblij met deze Wasmachine en de resultaten zijn Geweldig en boven verwachting en aangenaam om er mee te werken!!

Casenluuk 28-06-2014
Geschreven voor: Bosch WAS32495NL

Een fantastische machine met veel mogelijkheden !!

Wij hopen er veel plezier aan te mogen beleven.

Tevens is hij heel stil tijdens gebruik.

ErikVlot 27-06-2014
Geschreven voor: Bosch WAS32495NL

Hele bewuste keuze om voor dit apparaat te gaan. Keuze tussen een AEG (vergelijkbare prijsklasse maar minder in kwaliteit)en een Miele (betere kwaliteit maar veel duurder). Bosch geeft voor ons de beste prijskwaliteit verhouding waarbij we zochten naar een 1600 toeren machine met 9 kg inhoud en een AAA energieklasse

Tevreden49 27-06-2014
Geschreven voor: Bosch WAS32495NL

Prima keuze deze wasmachine. Super wasresultaat, heel veel mogelijkheden, draait bijna geluidloos de programma's, beschikt zelfs over een extreem zuinig wasprogramma! Snel programma indien gewenst, kortom: prima keuze. Ik ben er blij mee!